torsdag 27 november 2008

8 saker om mig

Jag har blivit utmanad av Mademoiselle J och det är klart att jag hänger på

Regler:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

Ugly Betty
Vänner
Supernatural
CSI Las Vegas
Las Vegas
Men in trees
Fringe
Sex and the city

8 saker jag gjorde igår:

Var ute med Devil
Lagade mat
Bytte kattlåda
Matade fiskarna
Duschade
Var på Slagthuset i Malmö och såg Thomas Pettersson
Blev arg
Hängde ett tag på Olivers efter Slagthuset

8 saker jag ser fram emot:

Julen
Sommaren så vi kan vara i sommarstugan
Ullared imorgon
Glöggkvällen
Bokklubben på söndag
Mina nya glasögon, så jag kan se igen
Min systerson som anländer i maj
Min inte så stundande förlovning (ska bara övertala M först...)

8 favoritrestauranger:

Tycko Brahe
Inferno
St Marcus vinkällare
Hamnkrogen
Rhodos
Don Pedro
Akropolis
Ost och vin huset

8 saker på min önskelista:

Den nya Nora Roberts boken
Ett par stövlar
Singstar med Abba
Husköp
Körkort
En förlovningsring
En New York resa
Obegränsat med fickpengar till New York resan

8 personer jag utmanar:

-MimiAmelie-
Helena
Jennyvakt
Åse Backman
Devarana
CharlotteIsengard
Theresans
Bokmamman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ugly Betty, Sex and the City & Men in trees fick inte plats på min lista. =/

Med lite övertalning & kvinnlig list kommer man långt! Ser fram emot den dagen du visar upp ringen här. ;)

Anonym sa...

Jajamensan, jag kommer sälja väskor också =)