fredag 18 januari 2008

Ensamma...

Magnus och Devil ska scouta i helgen, så jag o Harley ska ha myshelg. Ska plocka fram alla Harleys leksaker. Devil har ju fått för sig att kattleksaker är mat.

Ikväll ska jag modifiera Mias tacopaj lite. Hon bjöd på tacotaj med philadelphiaost, och det var urgott... Ska även jobba på Tages ikväll. Kan nog bli lite folk eftersom bidragen kommer idag.

I morgon ska jag och Harley hem till föräldrarna och baka bullar. Och äta middag. Sen är det party med brudarna!

Är inte riktigt förtjust i att Magnus och Devil ska iväg, med tanke på stormen dom har lovat är på väg in över Sverige. Men jag får väl hålla tummarna för att det ska gå bra.

Har jobbat på Olivers i natt. En riktig höjdare med 390 in och 350 ut. Rätt mycket folk men inga spelare. Hade dessutom glömt att blockera mig på Eniro så jag började 8.15. Som tur var tog Magnus Devil i morse så jag fick sova hela 4 och en halv timme. Ska jobba till 16,15 och känner mig så engagerad...

Inga kommentarer: