torsdag 24 januari 2008

Böcker

Kom på att jag kanske skulle skriva nåt om alla böcker jag läst. Så här kommer en snabb genomgång på dom ja redan läst.





Denna bok lånade jag av Charlotte på jobb. Författaren skriver om hur hennes arbete som telefonsexförsäljare. Denna bok är inget jag rekommenderar!










Liza Marklunds senaste bok är en direkt fortsättning på Nobels testament. Även denna bok sträckläste jag framför tv:n och i sängen. Marklund är en av få svenska författare jag gillar.




Nora Roberts är en författare som jag börjat gilla på senare tid. Och alla hennes böcker håller samma höga standard. (Eller nja, man bör undvika de böcker som Harlequin gett ut) Denna boken ger samma känsla som att titta på Men in trees på 3:an. Gillar man det tv-programmet så gillar man definitivt denna boken!





En av Dean Koontz senaste böcker och den bästa han skrivit på länge. Spänningen är närvarande i hela boken, och när man läst klart den är det nästan en aha-upplevelse. Den rekommenderar jag starkt!!!





Inga kommentarer: