lördag 29 december 2007

Sista för i år

Nu vet jag vad lyx är! Vi fick nya sängkläder (påslakan, örngott o lakan) i satin av svärmor Karin och jag bäddade i dom i går. Som att sova på moln *suck*

Annars har julen varit lugn, mycket firande i dagarna två. På julafton körde vi till Höganäs för att äta jullunch med lutfisk *örk* Fast jag och min svägerska fick lax istället. Sedan fortsatte julafton hemma hos oss där mamma, pappa och Kim deltog. Vi åt massor av god mat och sen var det traditionell julklappsutdelning.

Jag hade tydligen varit riktigt snäll för jag fick massa julklappar: Buzz hollywoodquiz, böcker av
Marklund och Koontz, ett smyckeskrin, Trivial Pursuit, Pilgrim örhängen, te muggar, Pandoraberlock till mitt armband, kalender mm mm.

Fick en chokladfondue av Helena som vi invigde igår *mums*

På juldagen var det dags att fira jul på nytt. Denna gång hemma hos Mia o Pierre, med mat och klappar och spel.

Ska tilläggas att vi har jobbat på olivers/Tages hela julen (och ska jobba hela nyår). Så man har ju varit lite trött på dagarna.

På annandan hade vi speldag, jag och Magnus. Vi ville ju inviga alla nya spel. Magnus hade dessutom fått ett airhockey spel av Pierre.

Nu är det inget tvivel längre om det gick bra att para ihop Harley och Devil. I förrgår gick Devil fram och började slicka Harley i öronen - och katten stod kvar!!!

Frid och lycka hemma!

GOTT NYTT 2008!!!

Inga kommentarer: