onsdag 12 december 2007

Lååångsamt...

Hur kan 3 timmar gå så långsamt... Klockan flyttar sig ca 30 sekunder på vad som borde vara 5 riktiga minuter. Det måste vara någon timeloop just på Enirokontoret... Fast inte när man har rast, tjof säger det så e rasten slut...

Nu ska jag bara hålla ut till 18,00 (16,30 nu) och jag kan lova att det kommer att kännas som en evighet...

Ikväll är det Lussevaka. Charlott som sitter sidan om mig ska ut o festa hela natten lång. Är riktigt avundsjuk... Tills jag kommer på hur trött jag är, hur skönt det ska bli att komma hem o krypa ner i sängen, och bara SOVA. Hm... Finns två rimliga förklaringar här.. 1. Jag börjar bli gammal (nej, de kan de inte vara) eller 2. Ja jobbar för mycket... På ett tråkigt jobb...

Imorgon ska jag jobba hela dan, sen gå på Lucia i Sofia Albertina med mamma och Magnus för att se Pernilla bli årets Lucia, och sen jobba igen.. På oliver.. Men efter det är jag ledig i fyra dagar från Eniro. 4!!!!

Inga kommentarer: