söndag 30 december 2007

Harley tar makten

* Vad gjorde du för tio år sedan?(för djur 1 år sedan):

För ett år sedan sprang jag runt i vår gigantiska lägenhet och jagade spöken

* Vad gjorde du för ett år sedan?(för djur, en månad sedan):
Då uppfostrade jag vår odåga till hund

* Fem snask jag gillar:
1. Tonfisk
2. Kattmynta
3. Royal Canin
4. Sheba
5. Akvarievatten

*Fem sånger som du kan hela texten till:
Hallå! Jag är katt! *pfft*

*Vad skulle du göra om du var miljonär?:
Hm, miljonär... Som katt?? Då skulle jag köpa någon som kliade mig på magen dygnet runt

*Fem saker som du gillar att göra:
1. SOVA
2. Jaga fisk, framför allt malen
3. Sova
4. Bråka med Devil
5. Äta

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
1. Gummistövlar
2. Trikåbyxor
3. Lack leggings
4. Hängselbyxor
5. Fuskpäls

Fyra favoritsaker:
1. Den gröna knarkmusen
2. Mattes säng
3. Alla mina leksaker
4. Min matte

Inga kommentarer: