lördag 21 juli 2007

Stackars Magnus, nu har han kört sönder sin servicebil igen. Andra gången under lägret. Denna gången är det så illa att den kommer hem på ett lastbilsflak inatt nån gång. Toppackningen har åkt...

Jag och Kim körde upp till lägret igår och hälsade på. Det var mycket folk och mycket tält överallt. Men ärligt talat kan jag inte förstå det roliga i det hela. Men det är väl därför som jag är hemma och Magnus är där.. För han tycker det är jättekul.

Idag var jag och fikade med Christa. Det var jättelängesedan som vi hade tid för det. Hon berättade om sin holländare som ska komma hit och hälsa på. Det riktigt strålade om henne. Sen var jag och Kim på Thulinträffen och tittade på bilar. Fina bilar...

Var och hämtade sista Harry Potter boken idag. Vill INTE att någon berättar för mig hur den slutar. Vill läsa själv!

Inget annat kul som hänt. Jag, Helena, Tony och Ronny sticker till Björka loge ikväll. Får se vad det är för ställe. Kanske hinner hem till dess att Magnus kommer för att byta bilar *håller tummarna* Fast dom skulle bara byta bilar och sen sticka igen. Jaja, han har lovat mig att det dröjer lääänge innan han ska iväg på något igen. OCH DET ÄR BÄST FÖR HONOM!!!

Inga kommentarer: