måndag 6 augusti 2007

Det är varmt!! Äntligen!


Hade kjol för första gången på jobb idag. Solen sken när man kom ut från jobb och alla var allmänt glada =)


Har läst ut Harry Potter så nu vet jag hur den slutar - den e bra!! Men jag lovar! Här avslöjas ingenting...


Magnus kom så hem från sitt läger. Och försvann till helsingborgsfestivalen.. Så inte fick man se mycket av honom.. Men förra söndagen var vi i alla fall på bio och såg Harry Potter och Fenixordern. Sen var det jobb en hel vecka och i lördags åkte vi till Köpenhamn och bakken med Mia o Pierre och halva Pierre:s släkt från Linköping. Han fyllar ju 30 idag...


Nu är det jobb i två veckor, sen är det kräftskiva på fredagen och Marias sommarfest på lördagen så om två veckor kommer jag att vara onykter...


Imorgon ska jag och Helena till Haverdal och dansa. Hade varit trevligt om vädret höll i sig så vi slipper sitta i bilen och äta sushi som vi gjorde för två veckor sedan..


Jag har förresten fått mina nya dansskor!! Dom e sk*tsköna att dansa i men man fick litta träningsvärk i vaderna eftersom man inte är van vid att dansa med klack.


Idag har Harley och jag varit på äventyr.. Vi har ju som bekant ett bankvalv istället för bakgård. Men nu har någon vettig människa satt upp stolar där, så Harley var uppe och inspekterade medan jag satt och läste.
Så här mysigt har Harley det i vårt sovrum när solen skiner.

Inga kommentarer: