torsdag 19 juli 2007

Då var det torsdag och man ska inte jobba mer denna veckan. Skönt. Ja börjar känna mig rätt less på att vara ensam nu. Visserligen fylls dagar och kvällar med aktiviteter, men dom håller inte om mig när jag ska somna. Nu har det snart gått tre veckor sen Magnus åkte. Och han ska vara borta en vecka till.


Imorgon ska jag och Kim åka upp och besöka lägret. Det ska bli kul att se vad det har varit sånt ståhej om..


Vad har annars hänt i veckan? Tja... Jobbade i måndags. Var och fikade hos Mette i tisdags och myste med lilla bebisen. Måste säga att jag är helt impad av Mettes vardagsrum. Hon får nog inreda vårt nästa, om vi nu flyttar.


På kvällen körde jag, Helena, Ronny och Tony till Haverdal ovanför halmstad och dansade järnet. Fan, va kul vi hade!! Dom varvar bugg och foxtrot med gammeldans där. Helt klart värt ett besök: http://www.vasterhagen.nu/

Ska se om vi inte kan få grabbarna med oss till Björka loge på lördag. De e kul att dansa!!


Dumma Helena berättade för mig om en reasida för dansskor på internet så nu är jag 500 kronor fattigare.


Men visst e dom snygga!! =) Med mockasula och allt... Faktiskt ett riktigt klipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dumma? hmpf! Det säger du nog inte när du ser alla dreglande blickar som glor efter skorna, jag allra främst! :)