söndag 15 juli 2007

Jävla skitdag

Vilken underbar avslutning på en arbetsdag!!! 20 min innan jag ska sluta får jag in en kvinna som måste hitta numret till sitt barnbarns arbetsplats. För att berätta att mamman var död.

Kvinnan bara grät. Vad fan gör man???

Och jag var ju så upplagd på att gå på jobbet efter knappt 4 timmars sömn och tre dagars skitont i magen. Och Magnus som åkte idag.

Karnevalen var inte riktigt vad jag hoppats på då jag mådde dåligt och höll på att kräkas av all matos. Lite jobbigt när ens hela lägenhet oxå stinker mat. Inget jag skulle brytt mig om i vanliga fall, men nu blev det bara för mycket.

Vi jobbade ju hela karnevalen. Hann se lite av den. Provade älgkebab. Gott! Sov mycket på dagarna. Jag för att jag hade ont och Magnus för han var trött. Såg nästan hela karnevalståget. Köpte strumpor och gräddbullar. Magnus köpte 30 gräddbullar som han skulle ta med upp, men gissa vem som glömde dom...
Lånade ut lägenheten till folk som ville se Måns Selmelöw och Martin Stenmark. Hade gärna själv sett Martin. Och Mobster. Och Beatstones.

Så nu har jag gräddbullar till förbannelse.

Söndag kväll och jag har lyckats peta i mig tio mariekex idag. Jag är imponerad av mig själv *stön*

Tack Ronnie för att du ville ha akvariet. Det står och väntar. Trots Åses protester *hehe*

Sitter just nu och ser en oengagerad skräckfilm på canal +. Vad finns på tv idag? Jag glömde spela in McLeods döttrar.

Inga kommentarer: