torsdag 28 maj 2009

Storm o hagel

Konstigt väder är det idag. Det stormar, haglar, regnar om vart annat. Och dess emellan lyser solen...

Jag har kommit på en negativ sak till med utedass... När det regnar... Då är det ingen höjdare att behöva gå på toa.

Idag har jag varit barnvakt till lilla Nemo. Devil himlar med ögonen och är lekfarbror (Nemo är en 9 veckors valp...) Men det är kul att se att min stora starka rottweiler är så otroligt snäll och tålmodig. Men kan även uppfostra om det behövs. Häromdagen så började Nemo skälla på Harley och det tolereras minsann inte! Så då sa Devil ifrån, och tog honom i nackskinnet precis som en mamma.

Just nu är jag på jobbet, men kl 20 hämtar Caroline mig och då ska vi umgås. Känner ja Caroline och mig rätt blir det hämtmat och Uno... Ser fram emot det. Magnus jobbar på Hamnkrogen.

Inga kommentarer: