torsdag 26 februari 2015

Bokrea 2015

Åse och jag stod och stampade utanför Akademibokhandeln igår fem i 7. Jag saknar verkligen när bokrean startade  tolv på natten. I alla fall. Vi skulle vara på jobb kl 8 i Lund så det var ett snabbt besök som gällde.

Det blev fyra böcker som fick följa med därifrån, varav två var kokböcker: Britt-Marie var här av Fredrik Backman, Värdshustriologin av Nora Roberts, Smaker i mitt hjärta av Jennie Walldén samt Tex Mex från grunden av Jonas Carmby.

Vidare blev det även lite shopping på Adlibris:

Notorius Nineteen
Ett riktigt kap
Sonjas hemlighet
Det ödesdigra arvet
Barnflickan


Så nu är jag nog färdigreashoppad för i år.....

1 kommentar:

Lena sa...

Jag önskar att jag hållit mig till så få böcker. Men det är så typiskt att det alltid blir mer än man tänkt sig.