lördag 2 april 2011

Mycket på gång nu....

Om exakt en vecka ska jag ha min 30-års fest. I 80-tals tema. Pratar med vänner som ska närvara och alla går in i temat med stort engagemang. Ska bli jättekul att se allas kostymer. Har nästan fixat min egen som går i Flashdance tema.

Miljoner saker som ska fixas men det ska bli så kul!

Måndagen den 11:e säger jag hej då till 2:an i min ålder - med lite sorg faktiskt. Får väl säga till folk att jag är Tjugotio... =)

Jag har fått min semester beviljad så jag har två veckor ledigt i sommar, dock inte i följd. Första veckan är det karneval i stan och som ni vet är det årets höjdpunkt för mig. Och andra veckan är det bröllop för en nära vän och resa till mormor i Eskilstuna och se Alan Jackson.

Andra höjdpunkter i sommar är (förhoppningsvis) besök i Halmstad hos Helena och sen ska jag och Lina åka till High Chaparall en helg. Det ska bli så kul!!!

Inga kommentarer: