onsdag 30 mars 2011

Gästbloggare

Hypnotisören av Lars Kepler
Tjoof. Jo ljudet då man drar en sugpropp loss från en kakelplatta, så kändes det när spänningen släppte dvs. när boken var slutläst. Jag vet att många redan bloggat om denna men nu har jag läst den och nu e det min tur att recensera.  Jag har läst böcker under många år och nog aldrig läst en som så fullständigt suger ner en i storyn och håller en fast. Sida efter sida ändå till slutet. Jag tänker inte avslöja något om storyn för er som till äventyrs missat denna. Men då så. Läs den för guds skull. Om ni gillar kriminalromaner/ deckare så är detta den bästa jag kan rekommendera just nu. Ska kasta mig över nästa i serien direkt. Hoppas att det snart kommer ytterligare en.
Gästbloggare och bror till Malin.
God läsning.
Göran

Inga kommentarer: