torsdag 29 april 2010

Paket att hämta

Jag har en avi i väskan att jag har ett paket att hämta. Jag misstänker att det är mitt paket från min hemliga bokvän. Planen var att jag skulle hämta det på väg hem från jobb idag, men nu har ja fått utökad arbetstid så när jag kommer hem till Landskrona (halv tolv i natt) så har mitt paketutlämningsställe stängt. Så jag måste vänta ÄNDA tills imorgon....

Tredje veckan på Taxi Skåne och det känns som jag jobbat här hur länge som helst. Det är samma jobb som på Taxi Landskrona och arbetskamraterna är verkligen kanon. Men jag saknar ändå mitt lilla Taxi Landskrona. Det var mysigare och mer familjärt. Dessutom slapp man pendla. Och Facebook var inte spärrat. Visst... Facebook i all ära, men det är en bra sak att fördriva tiden med. Ja håller visst med om att det kan ta mycket tid från arbetet, men denna formen av arbete är ju baserat på att folk ringer. Och emellan åt ringer det inte alls... På länge...

Har ju helt glömt att berätta dom bästa nyheterna - ever!!! Mamma är fri från cancern... Eller ja, dom hittar ingen cancer mer. Men friskförklaringen kommer att dröja många år. Under tiden kommer mamma att gå på täta kontroller för att se så den inte kommer tillbaka - MEN DET FINNS INGEN CANCER NU!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Åse sa...

Grattis till mamma! =)

Och på tal om facebook... satt och leta efter en like-knapp i din blogg men hitta ingen... haha

Amy sa...

Åh vad skönt att läsa! =)
Jag förstår att du måste vara glad!

P.S Nu har jag fått tummen ur r*ven och beställt Sookie-serien... =)