söndag 21 februari 2010

Jag har fått ett award från Amy.
Jag tackar så mycket! Det var mitt första...

Med awarden kommer lite regler (om man accepterar den alltså) och dem är:
•Kopiera ”awarden” till din blogg
•Länka till den som gav dig ”awarden”.
•Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
•Välj 7 andra bloggare som du skickar ”awarden” vidare till och länka dem.
•Skriv en kommentar i deras bloggar så att utmärkelsen uppmärksammas

Okay, sju intressanta fakta om mig själv...

1. Jag var dödligt bestämd på vad jag skulle bli när jag blev stor. Ända till tvåan på gymnasiet var mitt mål att bli advokat.
2. Jag ÄLSKAR allt övernaturligt och ockult. Som de här serierna på Tv4+ som går på nätterna: Ghost hunters, Hemsökta hus mm.
3. Jag är mörkrädd. Och har varit det i hela mitt liv. Jag kan inte gå in på en toalett innan ljuset är tänt - jag är rädd för speglen...
4. Jag älskar vampyrserier och har gjort i många år. Innan Twiligth-hysterin. Men nu när True Blood och Vampire Diaries går på tv är jag i himlen.
5. Favoritsysselsättningen framför tv:n är faktiskt korsstygnsbroderi.
6. Jag kommer nån gång i mitt liv att äga en klassisk bil från 50-talet...
7. Jag ville ha en vit Golden Retriever.... Vet inte riktigt hur det blev en svart Rottweiler...

Sju bloggare som ska få awarden: In the head of a firefighter, Charlotte Isengard, Boktokig, Mimiamelie, Mia & Pierre, Serendipity och Helena

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Tack för Awarden! Jättesnällt! :)

Charlotte sa...

Men det där tycker jag är så skumt, min pojkvän har ju varit registrerad där i snart två år och inte fått nån hjälp alls. Han har frågat om praktikplats och fått till svar; "det får du ordna själv". å då får han jobba heltid för 2700 i månaden.. ?