torsdag 15 oktober 2009

Jag blir så arg

Jag blir så förbannad på folk som ljuger om mig. Som hävdar att jag har sagt saker som jag inte har. Att denna människa inte ens är vän med mig stör mig ännu mer. Och att detta riskerade dessutom att skada mitt förhållande till en av mina närmsta vänner gör mig ännu argare.

Vänta bara tills jag träffar dig. Då har jag lite att säga dig... Och du kommer inte att gilla det. Det enda jag kan göra nu är att blockera dig på facebook, men de e nåt i alla fall....

För alla andra som läser min blogg... Jag återkommer när jag avreagerat mig på nåt... *morr*

2 kommentarer:

Teresa sa...

Jag kan ta det... Bara ring och skrik på mig ;) Allt för att du ska må bättre...

Kram

Lina och Meeko sa...

Usch då, låter inte kul :-( Skvaller å rykten e nåt jävla skit!
Du får avreagera dig nu i helgen så du slipper tänka på det sen i London :-)
Kram