tisdag 8 september 2009

Pocket och prassel


Det fanns ännu ett paket att hämta på posten - mitt första pocket och prassel paket! Det innehöll boken Dödgrävarens dotter Av Joyce Carol Oates, ett choklad med den lilla mirandabjörnen på (den som är så söt!), ett bokmärke och ett vykort med en hälsning på (och katter... *ler*)

Boken ska bli spännande att läsa. Jag har aldrig läst Oates, men har på sista tiden sett att många bokbloggar skrivit om henne. Chokladen har jag ännu inte smakat, men förpackningen var ju så söt! Bokmärke kan man aldrig ha för många av, inte jag i alla fall. Förstår inte var de försvinner hela tiden. Men detta ska jag hålla hårt i. Och ett vykort med katter... Jag som inte alls tycker om katter *skrattar*

Tack min hemliga bokvän! Detta paketet var precis rätt!!!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Den boken är bra, lite annorlunda och speciell. Trevlig läsning!

Anonym sa...

vad bra! /hemlige bokvännen

Anonym sa...

På tal om katter - hittade en länk om just katter.

http://www.dagens-katt.se/

Rätt söta. :)