onsdag 31 december 2008

Välkommen 2009

Först och främst vill jag önska er alla ett riktigt gott nytt år!

Jag har faktiskt ett nyårslöfte som jag ska försöka att hålla och det är: Att försöka ta det lite lugnare under 2009 och skapa mer utrymme för mig. Att bara ta det lugnt på... Tror ni jag kan hålla det? Jag vet inte, men det känns som ett nyårslöfte värt att hålla.

Idag är vi hembjudna till Mia och Pierre (och minibebis Isac) för middag och spelkväll. Ska bli supermysigt. Kl 23.00 är det dags att dra på festsmilet och jobba på Tages. Årets sista arbetspass. Tack vare detta arbetspass kan jag hämta ut mina nya glasögon om en vecka. Så jag kan se något igen...

Devil tar det lugnt med alla raketer och smällare. Han bryr sig inte alls och det är jätteskönt. Tyvärr kan jag inte säga samma om Harley. Han är jätterädd, stackarn. Numera sover han på mig på nätterna. Mysigt kan man tycka, men jag vet ju att han gör det av rädsla. Och det är inte särskilt bekvämt heller. Varje gång jag vänder på mig så kravlar han sig upp på mig igen. Har försökt lägga honom sidan om mig men icke. Men förhoppningsvis slutar folk snart att smälla smällare...

Men, men... Ett riktigt gott slut och gott nytt år till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott Nytt År Malin, Magnus, Devil och Harley. :-) Vet du Malin, jag tror att du gör skiträtt i att dra ner på tempot. Jag VET att jag inte är rätt människa att säga så, men jag tror att du gör rätt i det. Jag önskar att jag hade varit lika bra/duktig (som jag är JUST NU) på att ta det lugnt och lyssna på kroppens signaler ... :-)

Puss o Kram