fredag 12 december 2008

Julklappspåse Large


Nu har äntligen min julklappspåse från Bokmala kommit. Jag gick och klämde och kände på paketet men lyckades inte hålla mig till julafton. Jag blev jätteglad över innehållet! Temat var rött och paketet innehöll en paket te som luktade spännande, en liten söt röd antekningsbok, ett rött ljus, tre underbart söta trähjärtan som ska hänga, ett mjölkchoklad från Lindor, en påse med röda ferraribilar och Werthers orginal (I Love) och så boken... Jo Nesbo's (Nesbö??) Rödhake. En författare jag hört mycket om men faktiskt inte läst någonting alls av, så det ska bli spännande. Den kommer att få underhålla mig när jag jobbar natt nästa vecka.

Tack så jättemycket, Bokmala, jag är jättenöjd!

3 kommentarer:

Västmanländskan sa...

Vilket härligt paket!

Åse sa...

Nesbö ska enligt Ronnie vara som Stig Larsson fast med ett grövre språk. Mycket grövre på sina ställen. Har ej läst dem, betar av Stenhuggaren just nu... med vad hon nu heter igen =)

Johanna sa...

Ramlade in här av en slump och blir nog kvar en liten stund ;-)

Har precis läst Nesbo's första: "Fladdermusmannen" och den gillade jag! Kan jag varmt rekommendera!