torsdag 16 oktober 2008

Trött...

Usch, jag sitter på jobb och tiden går SÅ långsamt. Ska jobba natt igen, andra på rad och hatar det. Jag begriper inte hur Mette pallar ha en ren nattjänst...

Men, men.. Det är bara att bita i det sura äpplet. Jag ska strax gå och göra min kollega, Anders, sällskap framför tv:n. Om inte annat så ska jag läsa klart En hjärtformad ask i natt. Det äe Stephen Kings son som skrivit den. Men mer om den när jag är klar...

I helgen är det Olivers som gäller. Då Bene fortfarande är hemma med bebis så ska vi denna helg jobba med Jerry och Martin. Trevligt, trevligt...

På lördag är det dessutom barndop då lilla Emanuel ska bli döpt till just Emanuel. Emanuel är Devils favoritbebis och han kan tillbringa hur lång tid som helst med att bara ligga och lukta och slicka på bebis. Hade vår hund fått bestämma så skulle vi oxå ha bebis. Men nu lämnar vi inte sådana avgörande till honom (som tur är).

Men jag vet vem som ska ha bebis... 7 maj... *hihi*

Inga kommentarer: