tisdag 1 april 2008

Oj!

Sen jag började på mitt jobb för nästan 1 år sedan har jag fått mottaga 66 341 samtal från svenska folket. Wow! Det tycker jag är mycket.
Det har blivit roligt på jobb igen. Solen skiner och folk börjar vädra vår. Och då blir folk trevliga!

Mina glasögon har gått i sönder =( Skalmen har knäckts. Ska in till optikern idag och se vad han kan göra.

Vi var i kolonin igår och fick äntligen slängt skräpet vi klippt ner. Fyra rullebörar blev det... Men nu är nästan allt nerklippt. Bara en liten buske i ena hörnet kvar. Sen ska alla rabatterna gås igenom. Magnus ska måla utsidan och jag ska måla i sovrummet. Men detta kan vi inte göra förrän vi fått vatten...

Och sen ska vi göra vid gräsmattan. Det är mer mossa än gräs i den. Så det är tur att vi köpt koloni. Så man har nåt att göra... *ironisk*

Inga kommentarer: