fredag 28 mars 2008

Premiär!

Igår var det premiärgrillning i kolonin. Och det var supergott! Vädret var helt underbart och vi var i kolonin till halv sju. Lite mekigt att äta mat i kolonin för dom har inte satt på vattnet ännu, så man kan inte diska. Det skulle sättas på på påskafton, men pga frost sköts det fram till imorgon (29/3). Men nu har dom flyttat det igen! Till nästa lördag *suck*

Vi kommer aldrig att få nåt vatten...

Vi var och åt lunch med Mimi och Totte på Speakers igår. Det var riktigt kul att se Totte ha "bytarleken" med Magnus. Efter lunch var det dags för dagens tråkigaste: Jag skulle upp på vinden och hitta Magnus gamla stereo, så vi fick musik i kolonin. Det tog en timme och en kvart att gräva sig in till stereon och sedan få tillbaka allt på sin plats. Skulle även hitta Harleys reservlåda men det gav jag upp. En låda kostar inte så mycket.

Harley blev 4 år igår. Stora pojken. Födelsedagen firades med godismat och knarkmusen (kattmynta). Han har dessutom kört nosen i något så den är röd... Nu är det inte så farligt som jag först trodde - han har bara hittat nåt som färgar av sig. Så det är färg han har på nosen - och det går inte bort!

Imorgon kväll är det Körslaget på Tv4. Detta ska jag se. Minst tre personer jag känner ska tydligen vara med, och då blir det ju extra kul att titta på. Mina två gamla lärare, Per och Gunnar, ska vara med precis som vår lokalkändis Martin Nilsson.

1 kommentar:

Åse sa...

och vem fan vill se martin? *asg*