tisdag 25 mars 2008

Mina böcker

Mina böcker ska ut och resa. Ja, inte alla förstås, men några stycken. Har hittat en sida på internet som verkar intressant och har bestämt mig för att testa. Sidan som jag blivit intresserad av är bookcrossing.com

Ska bli kul att se om det fungerar.

Idag ska vi hem till mamma och pappa för att fira mammas 51:års dag. Det är redan ett år sedan vi var i Prag. Shit vad tiden går fort! Harley fyller 4 på torsdag och även det känns overkligt. Han e ju bara liten kisse i mina ögon fortfarande. Det är dessutom 4 år sedan vi avlivade Misse, bästa katten i världen. Han hade blivit 22 om han levt idag. Han och mamma fyllde år på samma dag.

Påsken susade förbi, men det gör det ju alltid när man är ledig. Tjuvjobbade lite igår så starten idag var inte jättejobbig. Vi har jobbat lite i kolonin, det var planerat för en hel påsk där ute men vädret tillät inte. Har jobbat på Olivers tors-sön och sista natten var JOBBIG. Är van att jobba tre nätter i rad, men fyra var i längsta laget. Min kära syster var ute med sambo och svåger i söndags, och hon var INTE nykter. Vad hon än försökte påstå. Men jag älskar dig oxå, sys ;-)

På lördag ska jag till Ullared med mamma och resten av personalen på hennes jobb. Eftersom jag inte får sova på natten mellan fredag och lördag (jobbar på Tages och bussen går redan klockan 6,00) så ska mobilen vara fulladdad och hörlurarna med!

Pratade lite med Tina om inte dom också kunde köra till Ullared eftersom dom bor i trakten (Varberg).

Fick precis avbryta mitt bloggande (fast det märkte ju inte ni) för lite rygg- och mackmassage. En av fördelarna med detta jobbet! Precis som våfflorna som vi bjöds på till lunch idag. Det är ju våffeldagen idag!

1 kommentar:

Helena sa...

Nu har även jag blivit med blogg!
gertsdotter.blogspot.com
Kram Helena