söndag 2 december 2007

Julskyltning

Givetvis har det varit grått, mulet o regnit. Fick dra ut Devil genom dörren idag.

Magnus och jag gick ut på julskyltningen, men jag måste säga att det var ingen höjdare. Magnus fick köpt lite julklappar till mina föräldrar på smyckeboden och bokia. Sen gick vi in och satte oss på Tycko och drack glögg och spelade rummy. Då började det kännas lite julmys...

Vi har bestämt att julen ska firas hemma hos oss, med alla som vill vara med. Typ knytkalas som vi hade i fjol.

Jag ligger långt framme med julklappsinköp i år *riktigt stolt* Jag är nästan klar. Har varit och köpt alla julblommor idag, och kransen kommer på onsdag. Har halkat lite efter med den, eftersom det känns som om jag jobbar alltid just nu...

Funderar på att sätta granris på balkongen, får se...

Annars inget särskilt som hänt. Vi har jobbat hela helgen. Detta skriver jag på jobb, hade så fint pass som 19,15-22,15 idag *jublar*

Mycket julbordsgäster som varit ute i helgen. Alltid lika förvirrade när dom kommer... Och ska alltid visa hur världsvana dom är... Som att beställa en så svår drink i baren som en screwdriver (vodka o apelsinjuice)...

Magnus var för övrig bjuden på julbord i fredags med sitt företag. Det var nog trevligt, men strömmen gick så dom fick ingen varm mat... Jag ska på julbord med Eniro på torsdag och den 16:e ska vi på julfest med Tages och Olivers...

Inga kommentarer: