fredag 31 augusti 2007

STRESS!!

Okaj, häng med i svängarna nu: Vi skulle flytta förste oktober. Då sa Svenska Hus att vi inte fick flytta förrän 1 november, annars får vi betala dubbla hyror. Hm.. De vill vi ju inte... Sen ringer dom och berättar att dom har ett par som är intresserade av vår lägenhet och vill titta på den. Dom kan nog ta den den 1 okt.

Dom tittar och faller pladask (givetvis!), så vår lilla bostadsmäklare ringer oss och säger att dom vill ha lägenheter 1 SEP. Det vill säga, vi skulle ha en vecka på oss att fixa. Vi sa nej och har jämkat ihop oss till den 15 sep.

Så nu vet ni vad jag gör i två veckor framöver...

Var inne hos Christa idag och bokade tid till att fixa mina naglar. Saknar att ha snygga händer. Mina egna naglar vill ju inte alls =(

Annars inget kul, ska jobba på Tages ikväll. Vi har reaggekväll. Jippy! (ironin dryper) Ska hem till Mia och Pär och äta middag kl sex. Magnus ska scouta imorgon, så ja ska sova länge och sen packa. Kanske kan övertala Helena till att åka till Ekebo. Vi var i Haverdal i tisdags. Sista för säsongen =( Nerräkningen har redan börjat till 20 maj 2008..

Helena och jag ska sticka till Stockholm första helgen i nov. (vilken tur att vi inte ska flytta *asg*) Det är Masters in lines tävling då. Vi har pratat om det i flera år så nu j-vlar sticker vi.

Fick inte jobbet på NST på Väla *snyft* Men men, det var hur många sökande som helst till två platser, så ja köper att dom fick solla. Synd bara att dom inte visste att jag var perfekt för den platsen *ler snett*



En bild på tuss, bara för att han e så söt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj... inga dåliga svängar ni har. :D Kan tänka mig att ni har absolut fullt upp nu?? Ska ni packa allt själva? Jaja, skönt med flyttfirma iaf, slipper ni det själv! :)

Får ta en fika nån dag! (oftast bara ledig efm)

KRAM!