söndag 26 maj 2013

New York, Köpenhamn och High Chaparall

Det har varit fart och fläng på mig den senaste tiden. Jag och Helena åkte till New York den 28 april och tillbringade två veckor i the big apple. Vi hade väldigt trevligt och såg och upplevde mycket. Det är en väldigt stor stad...
Times square i regn

Poliser fanns det gott om

Favoriten - Central Park

Svenska turister

Efter lite tid hemma var det sedan i går dags att bege sig till huvudstaden i grannlandet. Mamma och mamma Anki bjöd mig o Mia på miniweekend i Köpenhamn. Vi tog tåget in och strosade på Ströget och tog lite vinpauser innan vi checkade in ppå hotellet. Efter lite vila begav vi oss till Rosie McGees där vi åt en riktigt god middag och hade mamma-dotter mys x2.
Mia, Mamma o Mamma Anki. Min familj <3 br="">

Världens bästa mamma <3 br="">
Nu blir det lite jobb innan jag, Helena och Ronny sticker till High Chaparall på countryweekend om tre veckor. Och på tal om jobb - jag har fått fast jobb i Lund. Så nu behöver jag inte oroa mig för att bli tillbakaflyttad till Malmö.

Inga kommentarer: