lördag 1 december 2012

Julstress - no way!

Idag är det första december och nu är det fritt fram att skråla med i julmusik o så sakta börja pynta. Jag har redan fått upp julgardiner och adventsljusstakar i köket. Idag när jag kommer hem från jobb ska stjärnorna upp i vardagsrummet och adventsljusen ställas fram på bordet.

Tack vare en massiv shoppingrunda med mamma i Lund igår så är nästan alla julklappar inköpta. Har bara några små sakar kvar att fixa på den fronten och det löser ja snabbt då jag vet vad det är och var jag hittar det.

Mamma och jag ska fira jul hos mormor och morfar i Eskilstuna i år tillsammans med moster och kusin. Det ska bli riktigt mysigt. Det var några år sedan sist... Men det är bäst för henne att hon fixar snö! (pik, pik mormor!) Jag har dessutom semester över HELA jul och nyår. Som ja ska njuta!

Så nope, ingen stress här inte!

Inga kommentarer: