lördag 1 januari 2011

Beautiful Blogger Award

Boktokig har gett migg ett Beautiful Blogger Award och detta tackar jag så jättemycket för! Priset är förknippat med en del uppgifter. Det gäller att svara på lite frågor:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där? Stella skulle förstås snart flytta och ta medf sig guldklimparna (Svart Ros - Nora Roberts)
2. Vad var det senaste du såg på tv? Nyårstalet med Jan Malmsjö

3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Min kollega och hennes pojkvän som diskuterar.
4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

För ca en timme sedan när jag tog mig till jobb
5. Vad har du på dig?

Svarta kostymbyxor, svart stickad tröja
6. Vilken var den senaste film du såg?

Turner & Hooch

7. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, för en tid.
Sju bokbloggar som jag brukar läsa:
Theresans
Mitt liv i text och bild
En bok om dagen
Boktimmen
Cecilias Bibliotek
Bokstunder
Bokbabbel

Inga kommentarer: