måndag 20 december 2010

Dag 13- Den här veckan

Måndag: Idag har det varit möte med pappas läkare. Sen är jag på jobb 15-22. Kommer att vara hemma 23. Så det blir inte så mycket annat gjort idag.

Tisdag: Ledig. Det ska städas. Och förhoppningsvis tvättas (har glömt boka tid).

Onsdag: LÖN!! De sista julklapparna ska inhandlas. Och jag ska åka upp till Helsingborgs lasarett och hälsa på Christa. Sen blir det jobb 16-01. Sista passet på taxi denna veckan.

Torsdag: Lunch med Åse. Sen hem till henne och göra julgodis. 17,00 är det hem till mamma och pappa för traditionsenlig provsmakning av julskinka. Sen tänkte jag lura ut Åse på en juldrink.

Fredag: JULAFTON!! Klockan tolv ska jag hem till Mia för socialt umgänge. Kvart över fyra ska jag hem till mamma och pappa på julbord och julklappsutdelande. Senare på kvällen, när pappa vill lägga sig, ska jag och mamma tillbaka till Mia för julklappsspel och mys.

Lördag: Mysa i soffan hela dagen (såvida ingen drar ut mig på rean...) Sedan är det jobb på Tages. Stressigaste kvällen på hela året. Men i år ska jag inte slå mig!

Söndag: Vilodag med pizza på menyn.

1 kommentar:

Jenny sa...

Rean börjar väl inte förrän den 26...? Alltså på söndag.... :o)