onsdag 8 december 2010

Dag 1 - Om mig

Jag älskar böcker. Och katter. Jag är väldigt social. Men på sista tiden har jag kommit på mig själv med att det är väldigt skönt att sitta hemma i soffan och mysa med kissarna. Men det beror nog på att jag precis blivit singel efter ett 5-årigt förhållande och behöver vara lite för mig själv. Men om någon ringer och erbjuder något kul, som en fika eller ett biobesök, hänger jag alltid med. Bio, och filmer överlag, är ett stort intresse. Jag broderar. Och på sista tiden har jag börjat laga mat. Något man verkligen tappat efter att ha bott med en kock.

Jag jobbar på ett taxibolag. Något som är kul utom i december. Dessutom jobbar jag på en nattklubb. Något som är extra kul i december. Jag är utbildad croupier och har blivit utvald till Årets Croupier en gång i tiden. Jag smygläser harlequinböcker. Och jag älskar mina Facebook-spel. Jag tittar hellre på en film jag sett 10 gånger än ser dålig tv. Helst läser jag, men vill jag brodera måste jag ha händerna lediga.

Jag har två katter. Harley och Davidson. Harley fick sitt namn för vi hämtade honom på väg hem från MC-träffen i Ljungbyhed. Davidson fick sitt namn som en naturlig följd av Harley. Harley är 6 år. Davidson är snart 5 månader. Jag har en B-licens. För jag har hållt på med Drag-racing. Som funktionärschef. Det var ren ut sagt skitkul.

Inga kommentarer: