tisdag 21 september 2010

Tråkigt på jobb....

Hur lite har man att göra på jobb när man får för sig att slå upp ett gammal ex på Eniro bara för att se var det var han bodde när vi umgicks? För att sedan googla samma person, bara för han har ett annorlunda namn och jag har tråkigt? Kanske ska läsa lite på min bok istället, fast jag är inte på läshumör...

Detta är femte kvällen jag jobbar och jag har redan hunnit gå igenom allt jag kan komma på på internet. Och alla spelsidor är spärrade så jag kan inte spela spel - förutom spindelharpan, och den är SÅ kul...

Idag har jag hunnit tvätta tre maskiner tvätt och se klar Cougar town säsong ett innan jag gick till jobb. Imorgon är jag ledig så då ska jag städa, tvätta lite till, gå på möte med Xtravagansa och pussa på Harley. Är jätteorolig för hur han ska ta det att det flyttar in en ny kisse i hans liv. Men jag ser fram emot det i alla fall! Kan nästan inte hålla mig till söndag när vi ska hämta honom.

Inga kommentarer: