måndag 23 augusti 2010

Trött...

Hur kan man glömma att man ska jobba?? Jag hade planerat en mysig helg, förvisso jobb hela dagarna, men i fredags kväll var jag hemma hos Mia och Isac och spelade kort. I säng i förnuftig tid. I lördags skulle jag hyra film och mysa i soffan.... Eller inte. För jag kom på att jag tagit Filippas pass på Tages (för evigheter sen) så det var bara att snällt gå och jobba.

Fick sova tre timmar innan det var dags att jobba igen på Taxi. I 9 timmar... Så när jag kom hem igår var jag rätt trött...

Åse och jag gick och hyrde film och vi hann med två stycken: 2012 och Valentines day. Hade redan sett 2012 på bio och effekterna gjorde sig helt klart bättre på en bioduk. Valentines day var söt. Jag älskar ju romcoms så...

Idag har jag "kort" dag på jobb, slutar kl 14, så man är hemma vid 15. Då ska det handlas blommor på Citygross. Så det blir lite fint i fönsterna igen! Sen ska det tränas och sen mysas i soffan.

Inga kommentarer: