fredag 6 augusti 2010

Förkyld

Jag är jätteförkyld - inte alls kul =( Jag har bestämt mig för att det är jag inte alls och fortsatt som vanligt, dvs jobba 6-15 igår och sen åka in på Gråen för att försöka (obs försöka) slå poliserna i brännboll. Det gick inte så bra... Sjukvårdspersonal, brandmän, ambulans förlorade stort, men vi hävdar att domaren var mutad - han var ju polis....

Jag lämnade Gråen vid tio för att komma hem och störta i säng och sova nonstop till 07,15 imorse då det var dags att åka till jobb igen. Jobbar 9-18 idag (skulle jobbat 8-18, men lyckades få sovmorgon en timme av chefen). Fast jag känner att jag nog hellre hade varit kvar hemma i sängen och kurerat mig... *snörvel*

Ikväll ska ja ut med syster yster och hennes man och lyssna på Beatstones ute på Hamnkrogen. Men ja kan säga att det blir ingen utgång efteråt för mig. Jag ska hem, krypa ner i sängen med min bok och tvinga Harley (han är rätt frivillig) till att mysa.

Inga kommentarer: