måndag 21 juni 2010

Nästa inlägg om mitt paket....

Jag dricker te. Helst svart te. Aldrig kaffe. Men framförallt dricker jag chai-te, eller chai-latte. Jag är väldigt nyfiken på att prova Kusmi-te (jag tror det hette så...)

Mitt favoritgodis är röda ferraribilar, Werthers kolor med chokladfyllning och de där kulorna med guldigt papper, Roche nånting... Som innehåller hasselnöt och nån creme. Som du märker har jag inga nötallergier. Inga allergier alls som kan spela in här egentligen. Jag har mer och mer börjat äta naturgodis och tycker att det är jättegott.

Jag samlar inte på något direkt. Förr samlade jag på porslinskatter men de ligger tyvärr nerpackade pga platsbrist.

Min favoritfärg är rosa och mina största fritidsintressen är dans (i de flesta former, dock ej balett) och mina husdjur, rottweiler och katt.

Jag ser väldigt mycket film och gillar allt utom drama. Har en speciell böjelse för skräckfilm, men det ska vara spöke a la Poltergeist och Paranormal activity snarare än splatter a la Saw.

Nu vet jag faktiskt inte vad du mer vill veta så nu får du fråga =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack, det här ser jättebra ut! Jag skickar ditt paket senast på fredag, så du får det nästa vecka;)