fredag 14 maj 2010

Varför, varför, varför???

Varför kommer man på idén med att låta sin katt blogga? Seriöst? Jag är kattmänniska ut i fingerspetsarna, men inte ens jag skulle få den korkade idén...

Så här skulle nämligen Harleys blogg sett ut:

Onsdag: Hunden är borta! Whee!! Jag har matte för mig själv. Detta firar jag med att sova.
många timmar senare: Nä, kolla en duva!!! Shit, va trött jag blev... Hm... mattes kontorsstol är ledig... Jag sover där en stund....
ytterligare flera timmar senare: Nu kom matte och bar in mig i sängen... Jag antar att de är natt då... *gäsp* mm, jag lägger mig här på matte då... Godnatt!

Torsdag: Hunden är fortfarande borta... Okay, men matte sitter i soffan... Jag går nog och lägger mig på henne.
en halvtimme senare: Nu fick nog matte ont i benen, jag åkte ner sidan om henne... Jaja, jag kan sova här med...


Ni fattar va? Jag har stans tröttaste katt.. Hur kul blir det i längden?

1 kommentar:

Ellison sa...

Haha så skulle min katt Novas blogg också se ut, förutom hunden då =) Förresten, finns det någon som låter sin katt blogga?!?