måndag 19 april 2010

Nytt jobb

Jag har ju börjat ett nytt jobb. På Taxi Skåne i Lund. Så därför har jag inte haft tid/orkat uppdatera bloggen. Jag har faktisk hunnit läsa lite böcker, men dessa får jag uppdatera ikväll. Ett + med att pendla... Man får läsa på resan. Ett - är att man inte kan komma hem direkt.

Imorgon ska jag och mamma till sjukhuset. Då är det dags att få reda på hur det ser ut med cancern. Är den borta eller måste man sätta in mer behandling? Håll tummarna hårt!!

Annars rullar allt på som vanligt. Koloniarbetet har börjat. Mycket som ska klippas ner och köras bort. Dessutom har vi haft möss inomhus så det blir mycket att städa... Så fort Magnus har fått bort alla verktyg.

Harley och Devil mår också bra. Devil älskar att vara i kolonin men Harley är lite mer skeptisk. Det är ju skitigt... Och kallt... Och han är faktiskt en stadskatt som ska sitta på balkongen och skälla på duvor. Och han ska faktiskt ha vita tassar. Inte smutsiga... Ja, ni hör vad jag får stå ut med *ler*

1 kommentar:

Amy sa...

Håller tummarna för din mamma!