torsdag 18 mars 2010

Nu är det vår!

Bloggen har gått och blivit vårfin! För nu är jag trött på snö, så det så....




Lite vårtecken hittade jag och Devil på vår morgonrunda idag, så nu går det förhoppningsvis på rätt håll. 9 plusgrader på termometern när man skulle till jobb var inte heller helt fel.




Helgen var trevlig, för övrigt. Lina och Linda var här hemma och åt middag och sedan såg vi på melodifestivalen. Men vad var det för låt som vann?? Jag höll helt klart på Manboy. Vi fortsatte kvällen med en krogrunda då det var tema After Ski i stan och hamnade till sist på Tages. Tyvärr fick jag så fruktansvärt ont i min arm, att jag inte tyckte livet var roligt alls...




På söndagen gick jag och Lina och såg Shutter Island med Leonardo Di Caprio. Den var riktigt, riktigt bra. 2 timmar och 20 minuter bara försvann... Så se den!!




Idag har jag pysslat lite hemma och gjort massa ärenden som man har en förmåga att skjuta upp... Som att gå på apoteket. Har även hämtat paket från Adlibris:




Om det kanske är svårt att se på bilden så är det:

  • Babbeldrottningen i NY av Meg Cabot
  • A touch of dead av Charlaine Harris
  • Dead and gone av Charlaine Harris
  • Fallet Novak av Robert Ludlum
  • Herrgården av Anna-Karin Palm

Två böcker till med Sookie... Jag är på sjätte boken och detta var nummer nio och en med short stories.

Denna helgen som kommer är jag ledig från Taxi men ska jobba både fredag och lördag på Oliver. Det blir första gången på två månader jag jobbar där... Nästa helg är det dags för Christas tjejmiddag med obligatorisk utklädning. I år är det Grease-tema och jag har världens snyggaste klänning. Bild kommer nästa helg.

1 kommentar:

Boktokig Eva Boström sa...

Åh, vad härligt med vårtecken och vad vårfin din blogg blivit!