torsdag 11 mars 2010

Jag lever fortfarande!!

Det var längesen jag skrev ett personligt inlägg i bloggen men inspirationen har inte infunnit sig. Men jag kan ju uppdatera er om hur läget är.

Mamma kämpar sig igenom sina sista behandlingar av cellgift. Hon fick näst sista dosen igår och läkarna är optimistiska om det hela. Men mamma kommer inte att bli friskförklarad på två-tre år.

Pappa ligger kvar på sjukhuset. Vi väntar på att få flytta honom till Artillerigatans korttidsboende. Men det har försenats på grund av vinterkräksjukan. Pappa har brutit lårbenet, ifall jag glömt meddela detta...

Jag jobbar vidare på taxi och trivs riktigt bra! Har kanontrevliga arbetskamrater. Men visst, jag saknar mina arbetskamrater på Solbacken också men inte själva jobbet.

Har jobbat väldigt mycket på Tages och inte varit ute och festat, men på lördag är det dags! Lina och Linda och jag ska ut och göra stan osäker. Det ska bli riktigt kul. Och om två veckor är det dags för Christas Grease-fest. Jag har fixat världens klänning! Den är svart med vita prickar.

Annars har jag inget roligt att berätta för er... Harley och Devil mår bra. Magnus också...

Så jag återkommer med rapport om helgen.

Inga kommentarer: