söndag 23 augusti 2009

Svarsformulär till Pocket och Prassel 3.0

Angående böcker:
* Favoritgenre?
Romantik och skräck
* Favortiförfattare? (Saknas somliga titlar i samlingen eller har du allt?)
Nora Roberts (saknar gamla böcker)
* Genre eller författare som du är nyfiken på?
Jag har ännu inte hittat en verklighetsberättelse som jag tycker om, så...
* Genre eller författare som undviks på liv och död?
Sidney Sheldon, Danielle Steel
* Läser du på andra språk än svenska?
Engelska, men helst svenska
* Har du någonstans listat böcker som du äger/har läst?
Ja, det finns en länk till höger som heter mina böcker. Den är tyvärr inte uppdaterad, men ska försöka hinna med det
* Hur resonerar du kring att få/ge begagnade böcker?
Om de ser bra ut har jag inga problem med det.

Angående prassel:
* Eventuella allergier?
Ja, färsk svamp så undvik det *ler*
* Favoritgodis?
Choklad, röda ferraris och nötcreme
* Naturgodis - ätbart eller oätligt?
Vissa sorter är helt ok!
* Favoritsnacks?
Stjärnor från OLW
* Kaffe eller te? Vilken smak?
Te. Svart eller chai
* Kryddar helst med?
Kardemumma och kanel
* Vad tycker du verkligen inte om?
Sura karameller

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ska nog klura ut något! /din hemlige bokvän