måndag 11 maj 2009

Längesen

Det var längesen jag skrev ett personligt inlägg så nu tänkte jag att det var på plats. Har lite bilder att lägga upp oxå. Mycket av den lediga tiden har spenderats i kolonin där potatis, sallad, rödbetor, broccoli, morötter, lök, jordgubbar mm mm har satts och såtts. Och sen kommer ju allt ogräs. Gud vad jag tycker det är tråkigt att luka ogräs.

I torsdags bet jag och Magnus i det sura äpplet och vårstädade utedasset. Fy f*n säger ja bara. Men nu är det gjort!

Imorgon ska vi städa stugan och sedan flyttar vi nog ut.

För första gången har jag lyckats fånga båda våra husdjur på samma bild. Det är inte världens bästa, men ändå.

Många av de bokbloggar jag följer har lagt ut bilder på sina att läsa högar. Och här kommer mitt bidrag. Som ni ser kommer jag inte att ha några problem med att fylla tiden i sommar...

Jag satt och klappade Devil en dag och plötsligt gick han - för att hämta snutteleksaken. Den var han tvungen att ha i munnen medan vi kelade. *ler*

Och ja, katter kan sova hur och var som helst...

Ouppakade flyttkartonger fungerar också som sovplats.

Och här är världens stoltaste moster. Får jag presentera lilla Isac!

Inga kommentarer: