tisdag 14 april 2009

Leka med elden+++

Året är 1851 och en ström av pionjärer färdas genom Missouri. Maribel Harker, ung och viljestark, har två mål i sikte när hon följer vagnståget västerut: att skapa sig en framtid i Kalifornien och att förföra den erfarne vägvisaren Dan Cutter.
Men Cutter visar sig vara en svår nöt att knäcka och när Maribel blir tillfångatagen av indianer ser hennes planer ut att gå i stöpet.

Detta är ännu en av dessa erotiska böcker skrivna av kvinnor för kvinnor. Jag vet inte om jag blir särskilt upphetsad av dessa böcker, men i just denna fastnade jag för handlingen.

Den är väldigt löst skriven utan allt för mycket detaljer, men ändå intressant. Jag fann mig själv bli irriterad när det var dags för porrscenerna då jag ville komma framåt i handlingen. Ett bra tidsfördriv en tråkig söndag!

1 kommentar:

..:Sppookie:.. sa...

Det va tur att det smakade.. =oD.. jag blev rätt sugen på den nu när jag täknte tillbaka på den.. haha.. Hade ni mysigt i kolonin då? närmar det sig för en grillkväll?! =op /Sanna