lördag 21 mars 2009

Mod i barm...

Ikväll är det dags för årets tjejmiddag med maskerad hos Christa. Årets tema är oktoberfest/tyrolen så det var bara att ge sig ut och leta efter klänning. Tack vare Annika hittade jag en kanonsida på nätet som heter eksons.se. Där finns massa tyrolerklänningar att välja på. Men dom e ju såååå korta... Jag ska ta med kameran så vi får väl se om jag lägger ut några bilder sedan....

Annars går livet på som vanligt. Magnus har blivit arbetslös och jag ber till gud att det inte ska vara så länge. Men som arbetsmarknaden ser ut just nu så hoppas jag inte på allt för mycket, tyvärr.

Vi har varit på bio och sett Män som hatar kvinnor. Jag tyckte den var kanon, förutom Lena Endre som inte riktigt passade i sin roll (efter hur jag föreställt mig när jag läst böckerna). I nästa film har vi en bekant som är med så då ska det bli extra kul att kolla.

Förra helgen hade vi tjejmiddag hemma hos Carolin och åt fondue och pannacotta. Hur gott som helst. Kikade på melodifetsivalen och dansade sedan hela natten på Olivers och Tages som båda hade schlagertema.

I veckan har jag jobbat natt. Tre stycken i rad (fyra med Olivers i natt) och det var lite tufft. Fast vi har haft lugna nätter. Hunnit titta mycket på film. Så nu har jag äntligen sett 1408! Den var riktigt bra.

Nästa vecka har vi två födelsedagsgrisar, Mamma och Harley. Och så ska jag till Ullared...

Inga kommentarer: