torsdag 18 september 2008

Slarvar

Som jag slarvar med min blogg just nu. Får ta och skärpa mig. Men det blir inte lika mycket att sitta vid datorn nu när man inte jobbar på Eniro längre. Men ja ska skärpa mig, jag lovar!

jaha, en uppdatering om livet i största allmänhet... Snart är det dags för bröllop nummer två, min moster gifter sig i Stockholm. Har jättesvårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig, men det lutar åt beige kjol och randig blus, samma kläder som jag tänker ha på Mimi och Jonas bröllopsfest som är om en månad.

På lördag är det bal. På slottet... Christa fyllde 30 i tisdags och firar detta med en riktig bal på slottet (citadellet). Då är det dags att plocka fram den röda klänningen igen. Mimi och Jonas kommer hem på fördrink så jag har flörtat med Mimi så hon sätter upp mitt hår.

Harley och Devil mår bra. Dom trivs hemma igen. Magnus är förkyld, och ni vet hur karlar blir...

Jag trivs på jobbet och tycker det är skönt att slippa pendla. Har tagit ut min första semesterdag! Nu på lördag...

Inga kommentarer: