tisdag 20 maj 2008

Västerhage

Idag är det dags att köra till Halmstad för första gången i år och dansa. Och dagen till ära är jag...förkyld. Varför inte? Men nu har vi sett fram emot detta hur länge som helst, så nu kör vi!

Sitter på jobbet just nu, och tycker livet är pest och pina eftersom jag är förkyld. Skulle helst bara vilja sova en timme eller två.

Igår firade mamma och pappa 29-årig bröllopsdag. Detta firades tillsammans med mig och Magnus på Tycko. Vi åt massa god mat, men när jag för en gång skull beställde en Gino, så var den kall. Men Adam tog bort den från notan i alla fall. Efter Tycko gick vi bort till Olivers och underhöll Dennis ett tag.
När vi kom hem, kvart i tio, var jag helt slut. Efter att jag rengjort mitt armband och satt på de nya berlockerna, så lämnade jag Magnus vid datorn och hoppade i sängen. Harley tyckte tydligen det var en bra idé och gjorde mig sällskap.

Förresten, mitt pandora-armband är nu fullt... Har börjat på armband nummer 2 nu.

Inga kommentarer: