måndag 26 maj 2008

Myggj*vlar

Nu vet jag varför jag inte gillar koloniliv! Jag har 37 myggbett, och jag tåler inte dom! Ett litet myggbett utvecklas till ett stort sår, som sen aldrig läker... *suck* Jag ska shoppa myggspray idag!!

Helgen har varit solig och trevlig, men idag regnar det. Fast det kan vara skönt med en paus från värmen. Bara den inte blir permanent (som i fjol).

Vi har varit fria i helgen, för en gångs skull, och som vanligt hade vi tusen saker inplanerade. I lördags var det först shopping i stan, sedan barnkalas hos Mia och Pierre och till sist kom Tobbe hem till oss för grillning, kortspel och melodifestival.

I söndags var det dags för lite tråkiga sysslor som tvätt, städning mm. Men vi avslutade dagen med middag i solen på Seglarpaviljongen.

Vad händer denna vecka då? Ikväll ska vi ner till Malmö och prova tärnklänningen. På torsdag kväll har bokklubben möte och i helgen jobbar vi.

Inga kommentarer: