onsdag 16 april 2008

Tack!

Tack för alla presenter! Sängen blir beställd den 25:e och böckerna är på väg från Adlibris. Det blev 5 böcker, bla Skuggat byte av Janet Evanovich.

Jag fick produkter från Lush, och när jag tittat närmare på dessa var jag förälskad. Ni måste gå in på Lush hemsida och beställa en katalog!

Kolonin går framåt, det blir nog utflyttning där om en månad cirka. Nu till helgen ska jag måla klart sovrummet och vi ska slänga massa skräp på tippen.
Fick ju världens bästa present av Magnus. En solsäng i trä, som jag önskat mig ända sedan vi började prata hus...Inte denna, men en liknande utan handtag fast med dyna istället.
Så nu vet ni var jag finns i sommar. Har redan planerat vilka böcker som ska avhandlas i solstolen. Jag ska läsa om serien om Jamie och Claire (av Gabaldon). Antalet sidor: 6004. Så jag har att göra... Hotade Magnus med att jag inte skulle göra något i kolonin i sommar, men det ville han inte höra.

Christa och Helena har redan mutat in var sin hörna av gräsmattan, nån mer intressent? Vi börjar snart ta hyra...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haldex=D 28april- 31augusti i förstahand. Industriarbete= män män män hela dagarna. Niiiice