torsdag 10 april 2008

Snart 27...

Jaha, imorgon är det dags... Att bli ännu ett år äldre. Vad ska man ha åstadkommit när man är 27? Sambo, katt, hund, kolonistuga är väl inte så illa. Däremot är det ju vissa saker som saknas, till exempel ett fast jobb (så man får koll på ekonomin, hade ju varit trevligt) och körkort (jobbar på det).

Födelsedagen firas inte så särskilt, ska jobba på Tages imorgon kväll. Förhoppningsvis bjuder Magnus på middag (fast det gör han ju allt som oftast), men vi kanske inte behöver ta standardstället (Tycko).

På lördag blir det fest för de närmsta. Ska bli riktigt kul! Fast Kjell hotade med att inte komma när jag sa att det blir sallad =)

På tal om kolonin: Jag har börjat måla sovrummet. Fondväggen är färdig och det blev riktigt bra! Nu är det bara tre väggar kvar... Men det ska målas på söndag. Enda problemet är att jag kan bara måla en vägg åt gången. Sen måste det torka, så att jag kan flytta möblerna till nästa vägg... Lite trångbott...

Igår ringde dom från Palm design i Malmö. Klänningen till bröllopet är redan färdig! Så nu måste jag ut och shoppa underkläder. Skorna är redan klara.

Träffade Ronny i morse när jag var ute med Devil. Devil blev helt sjövild - Shiba löper. Så det blir inget lekande där på ett tag, för vi vill inte ha några smådjävlar ;-)

Inga kommentarer: