söndag 10 januari 2010

Bara en gång blommar hjärtat

Så har jag ännu en gång fått för mig att jag skulle läsa denna boken. Jag vet inte vilken gång i ordningen det blev, men den var lika bra denna gång. Det jag dock stör mig på är att hon måste överförklara saker. Detta är en av mina absoluta favoritböcker. Den är så mysig och handlar om en countrystjärna som måste ta hand om sin nyopererade mor. Och blir kär i grannen. Det känns lite som att återse gamla vänner när man läser den. Och att Reba McEnTyre är teknisk rådgivare går ju bara boken ännu bättre.

Den är svårhittad om man är intresserad av den, men på antikvariat kan man ha tur. Och nej, jag lånar inte ut mitt exemplar.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.