lördag 9 februari 2008

Underbart

Har ni varit ute idag? Så underbart väder det är!!! Det är ju typiskt att man bara får njuta av det på väg till jobb. Fast jag slutar redan 15.00 så kanske, kanske är det lite sol kvar då till mig. Magnus och Devil är ute i skogen så dom kunde ju inte få ett bättre väder.

Ska laga middag till Magnus ikväll. Hittade ett recept på internet med fläskfile i dragon och ost sås. Så vi hoppas att han överlever ;-)

Imorgon ska vi kolla på en kolonistuga på Larvi. Vi har redan varit uppe och kollat utsidan och det ser lovande ut...
Och om jag får med mig Magnus så ska vi gå på bio och se National treasures 2.

Jag var duktig igår. Jag gick äntligen och tränade. Har haft uppehåll i en och en halv månad pga div skador (se tidigare blogginlägg...). Kände mig riktigt duktig, fast i natt när vi hade jobbat hade jag riktigt ont i hela kroppen pga träningsvärk.

Påbörjade ett nytt projekt igår. Jag satte den bärbara datorn på black jack bordet och har nu börjat katalogisera alla mina böcker. OCH sortera ut dom som eventuellt inte får stanna kvar. Kände att det var välbehövligt eftersom jag inte har full koll på alla böcker just nu pga platsbrist.

Ingen som har en bokhylledel i billy bok som ni vill bli av med??

Inga kommentarer: